sobota, 7 marca 2015

INFORMACJA




Dzieci Moje Kochane!
 
 

 
  Chciałbym Was poinformować, że dnia 08.03.15 r. (niedziela) blokuję dostęp do bloga. Nie zdziwcie się, jeśli przy próbie wejścia na BTRAS wyskoczą Wam jakieś dziwne komunikaty. Odblokuję go 10.03.15 r. (wtorek) czyli w urodzinki. Przez te dwa dni planuję drobne prace renowacyjne. :)
 

   Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą: W czwartek dodałem rozdział :D   

   Zapraszam we wtorek na notkę urodzinową. ^^



Do zobaczenia 
BTC :*
















8 komentarzy:

  1. Weszłam, przeczytałam i zaczęłm grać w simsy zamiast skomentować... Przez Ciebie jestem jeszcze bardziej ciekawa! Ja chcę wtorek! Znowu krzyczę! A te dziwne komunikaty to bd dziwniejsze ode mnie czy nie? :D
    Dupa mnie pali i czekam na wtorek :)
    P.s. Zuza to ZUO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty nie jesteś dziwna tylko specyficzna i uwielbiam to :)
      Czekaj cierpliwie na wtorek ;p

      Usuń
    2. Nie jestem dziwna? Podeszłam do mojej nauczycielki i powiedziałam, że jestem zboczoną kaczką :P

      Usuń
    3. dziwny to jest mój laptop który zapragnął zostać kosiarka i wydaje identyczne dźwięki ;/

      Usuń
  2. Postanowiłeś czy będziesz zmieniać to co masz zaplanowane? A jeśli tak czy wiele się zmieni? :D
    Mnie oczywiście pali dupa również :D
    Pisze Marla S, która nie jest zalogowana, bo ma tylko chwilę wolną w pracy...
    TO NIE FEJK :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mogę Ci dopisać kolejną kreseczkę ^^
      Co do zmian to sam jeszcze nie wiem. Bd kombinować a jak bd gorzej to zostanie tak jak jest teraz :)

      Usuń
  3. O, da się wejść. Już wiem, dlaczego "zwęziłeś" grono czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń