wtorek, 10 marca 2015

HAPPY BIRTHDAY BTRAS ! :D


Hej, hej! Witajcie moi drodzy w tym pięknym dniu! Heloł! Ale jestem szczęśliwy. To już rok. I to wszystko tylko dzięki WAM! Bez Waszej obecności ten blog byłby bez sensu. No jak ryba bez wody po prostu. Dziękuję, że jesteście tu ze mną i że chcecie tu być. :)

Pamiętam jak dziś, gdy napisałem swe pierwsze opowiadanie. Ach... A teraz proszę, Tworzę już od roku i nie mam dość. Jeszcze trochę zabaluję na tym bloggerze. ^^

Dobra. Koniec tego biadolenia, bo Was zanudzę na śmierć. Jak pewnie zauważyliście, zmienił się wygląd bloga. Czuję się tak świeżo. Kolorystyka pozostała, ale wprowadzone zmiany wdg. mnie wyszły na dobre. A jakie jest Wasze zdanie? Poza tym zakładka z bohaterami przeszła całkowitą metamorfozę. Są opisy bohaterów, więc zajrzyjcie,jeśli macie ochotę. Jeśli jesteście ciekawi co kryje się pod całkowicie nową zakładką "Chris poeta" to już Wam mówię. Otóż umieściłem tam kilka swych chorych wierszy, a wszystko za sprawą Marlika, która mnie kiedyś do tego namawiała. Zapraszam do lektury. :]

Teraz pora na trochę statystyk:

Przez rok mieliście okazję przeczytać 35 moich rozdziałów. Zdaję sobie sprawę z tego, że to mało i postanawiam poprawę.

W całej swej karierze BTRAS zaliczyło 19598 wyświetlenia! Woo! Jak dla mnie to dużo. Mym takim małym marzeniem jest, by ta liczba sporo wzrosła przez ten rok. Pomożecie mi je spełnić? Hue hue :)

Co do komentarzy, to w ciągu tego roku pojawiło się ich 390. Jestem w stanie zadowolić się tą liczbą, jednak liczę na więcej. jestem strasznie zachłanny. ;p

Najwięcej komentarzy zostawiła tu Marla S. - stała czytelniczka tegoż bloga oraz autorka mojego najulubieńszego bloga, który był cudowny. Był, bo już się skończył. Pewnie domyślacie się, że chodzi o Find the Solution. <3 )FTS NEVER DIE!!!!!!!!) Pragnę nadmienić, że pierwszy komentarz na BTRAS należy do niej. :)

Tak więc Marlik bardzo się postarała i napisała łącznie 56 komentarzy. Brawa dla niej!

Drugie miejsce zajęła Dark_Bunny. Czyta od niedawna, a dała radę wyprzedzić prawie wszystkich. Ta szalona osoba, której bloga także uwielbiam, pozostawiła po sobie 47 komów! Brawo!

I ostatnie miejsce na podium należy do Marty Gadomskiej. Ona także wiernie komentuje każdy post i jest tu ze mną od samego początku. Jej bloga także czytam i jest świetny. Ale ja mam utalentowane czytelniczki :D Marta napisała tu 40 komentarzy. Brawa również i dla niej!

Dziękuję wam dziewczęta i proszę o więcej. Dziękuję również tym, którzy nie załapali się na podium, ale też komentują. To dla mnie naprawdę bardzo ważne. Każdy jeden komentarz napędza do działania. :) Dziękuję! :*

Dodatkowo na blogu pojawiły się 22 komentarze  anonimowe. Lubię anonimki, więc czuję niedosyt. Za te komentarze również serdecznie dziękuję.

Tyle tych podziękowań. Ojojoj! :D

Na koniec chciałbym Was poczęstować cyfrowym tortem. Bierzcie i jedzcie z tego wszyscy! :)




Jeszcze raz dziękuję za ten cały rok. KOCHAM WAS! <3

PS Kto wystraszył się muzyczki?? :D



Pozdrawiam:
BTC

17 komentarzy:

  1. Tak. Tak. Wszystko moja zasługa :)
    Jaka ja cudowna i wszechpotężna :) Na ile rzeczy miałam wpływ. Tu to i tam statatam :) FTS był Twym najulubieńszym? Teraz mi tak przykro, że się skończył :p Może jakiś blog go kiedyś godnie zastąpi. Jestem dumna, że jestem częścią tego bloga. Ja tu piewrsza zaznaczyłam teren. Blog jest świetny i z treści i wyglądu :) Happy Birthday to BTRAS :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli miłość była prawdziwa to można tylko podleczyć rany ale nigdy wyleczyć do końca ;p
      FTS NEVER DIE! <3
      dziękuję za miłe słowa i za obecność :)

      Usuń
  2. Ja się przestraszyłam. Nie spodziewałam się, bynajmniej. Jeszcze trochę, a zmienię ksywkę na "Trzecie miejsce"... I wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah! U Marli 3 i u mnie 3 :D
      Dobrze ze nie padłaś na zawał ^^ Dziękuję :)

      Usuń
    2. Hah! U Marli 3 i u mnie 3 :D
      Dobrze ze nie padłaś na zawał ^^ Dziękuję :)

      Usuń
  3. Najlepszego Chris! Łoooo, ile wyswietlen ;o , czytałam wszystkie rozdziały :) nowy wyglad i zakładka to kolejny + dla tego bloga, a ma on duzo plusów
    P.S. Czekam z niecierpliwoscia na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie wystraszyłam, ale mój kot o mało mi dziury w udzie nie zrobił. Następnym razem ostrzegaj :P Dopiero po przeczytaniu twojego postu urodzinowego, zdałam sb sprawę, że nasze blogi mają siłą rzeczy urodziny w ten sam dzień. Ekstra, co nie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha! Biedny kot. To było specjalnie. Chciałem Was nastraszyć :)
      A widzisz. ja o tym pamiętam. Ach ten piękny dzień. Mój pierwszy a na BTDI pierwsza rocznica ^^ Jak ten czas leci.. :)

      Usuń
  5. Zabij mnie. ZABIJ!!! Końcówka komentarza, a mądra ja wyłącza kartę! Ja pierniczę... Ugh... Jestem na siebie zła. Na samym początku, kilka minut przed opublikowaniem sprawdzałam, czy nie ma postu, więc zrobiłam lekcje i poszłam do szkoły, a Ty opublikowałeś... Poza tym przeczytałam 2 pierwsze akapity i 3 zdanie 3 akapitu, przełączyłam z mobilnego i wtedy zobaczyłam coś wspaniałego. Chris Poeta to moja ulubiona zakładka :D Człowieku... Wymiatasz :D I potem poszłam do bohaterów... Było tam Zuo :'(((((( Ale kit, wróciłam :) A więc, do rzeczy. Nie wierzę, że, aż tyle razy skomentowałam. Mam coś z głową :D Ja podziekuję za torcik, bo jem rosół :) W ogóle mam pytanie dot. tortu: Dlaczego świeczki się nie palą?
    Drogi Blogu,
    Życzę Ci, żeby autor dał Ci więcej rozdziałów (ale widzę, że bd poprawa). Żeby czytelnicy dali Ci więcej komentarzy i wyświetleń. Żeby znalazło się więcej czytelników. Żeby nadal szło tak dobrze. Żeby Zuo zmarło. I w ogóle BTRAS, życzę Ci wszystkiego naj :D
    Uwielbiam, ja.
    A co do tej poprawy...To ja czekam na te rozdzialicha :)))
    Kończę,bo kol na mnie czeka :)
    Jeszcze raz wszystkiego naj :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeczki zgasły bo za późno przyszłaś :)
      Tyle komplementów co ja tu dzisiaj zebrałem to uhuhu. I BTRAS też. Widzisz me dziecko? Lubią nas! :D

      Usuń
    2. A tak wgl to chyba znowu coś się z askiem dzieje. Chyba że nie pytasz ;p

      Usuń
    3. Nie pytałam jeszcze :) A świeczek nie było, przyznaj się :D

      Usuń
    4. no przecie mówię że zgasły ;p
      Marla tu weszła z taką prędkością zeby zaklepać i zrobiła przeciąg i zgasły. To wszytsko jej wina :D

      Usuń
    5. ZAPOMNIAŁAM NAPISAĆ!!!! Muzyczka! Byłam na tel i nie słyszałam, a potem weszłam na komputer :D Świetna nutka, ale powiedz tamtemu gościowi, że jestem w domu, bo się pyta "Where Are You?"

      Usuń
    6. Szukał solenizanta, który narąbany leżał pod stołem :)

      Usuń