poniedziałek, 27 lipca 2015

Info


Witajcie Kochani :*

Piszę do Was ten krótki tekst bo oczywiście nie wyrobiłem się z rozdziałem.. Kopnij mnie ktoś w tyłek ! W każdym razie dziś wyjeżdżam, więc przez najbliższe dwa tygodnie na Waszym miejscu nie spodziewałbym sie tu niczego nowego.. Przepraszam.

Mogę Wam obiecać, że gdy wrócę, zabiorę się za nowy rozdział. Mogę Wam też obiecać, że wkurzycie się na Rebę. Tak. Reba nagrabi sobie ostro w tym rozdziale :)

Co do Reby. Wedle życzenia Marli na pasku bocznym widnieje ankieta, która ma wyjaśnić kto jest gorszy- Rebcia czy Zuza?? Głosujcie. ^^

A skoro jesteśmy już przy ogłoszeniach.. Na początku września planuję wystartować z kolejnym blogiem. BTRAS raczej do tej pory się jeszcze nie zakończy, więc spokojnie. Chciałbym, żeby tamten blog był trochę inny niż ten. Przede wszystkim rozdziały powinny pojawiać się regularnie, dlatego też robię zapasy (pracuję nad blogiem prawie rok a mam 6 rozdziałów i prolog.. ZABIJCIE MNIE). Teraz pytanie do Was. Macie ochotę na naginanie prawa, pościgi, dramaty, zakazane miłości, nienawiść, przyjaźń i inne bzdety a w rolach głównych Logan i Kendall? Wypowiedzcie sie na ten temat :)

I to tyle.. Chyba niczego nie pominąłem. Jeszcze raz przepraszam i proszę o zrozumienie. :*


Pozdrawiam:
BTC

10 komentarzy:

  1. O Twoim nowym blogu wiedziałam od dawna (huehuehe), ale gdy zdałam sobie dzięki Tb sprawę ile to trwa pisanie i ile masz tych rozdziałów to zachciało mim się śmiać, bo ja swoje FTS na 37 rozdziałów napisałam spokojnie w 1,5 miesiąca. BRAWO JA :D
    Dzięki Ci Panie za ankietę. Mój głos już znasz :D
    Będziemy ubolewac z powidu braku rozdziału i braku go w nn tygodniu i jeszcze nn, Smuteczeq
    I Ty się jeszcze pytasz czy chcemy to czytać? Ten chory kto by nie chciał. W końcu muszę dopisać sobie nowego bloga do mango, mojej złotej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS "aktualnie jestem na urlopie" hahaha dobra idea :P

      Usuń
    2. A myslałem że zjebałem zapowiedź nowego bloga.. Jakoś mi sie nie podoba. No pacz. Podniosłaś mnie na duchu :)

      PS do PS: No pewka ;p

      Usuń
  2. Fajnie że piszesz nowego bloga. Nardzo chetnie przeczytam.
    Co gorsze: Reba czy Zuo? Ciężko powiedzieć, ale jak dla mnie Reba, oczywiscie oddam głos w ankiecie.
    Miłego wypoczynku i weny życze ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosłam na Rebę, bo R jak rabuś lub "aResztujcie mnie" i za silikonowy zad. No w końcu opublikujesz to cacko :D Nie napiszę, żebyś spiął tyłek (chociaż właśnie to zrobiłam), bo lepsza nie jestem, ale Nika Cię zaraz nadgoni z rozdziałami :P Czekam do września.I nie przepraszaj tylko wypoczywaj, bo trza się odstresować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty na Rebę? Co za zmiana :D

      Usuń
    2. Zuza teraz jest gorsza od Reby w byciu najgorszym :D

      Usuń
    3. Mówisz to specjalnie, bo wiesz, że nie masz popracia co do Zuzy. Doskonale wiedziałaś od początku, że Reba jest gorsza ^^

      Usuń
  4. Głos na Rebecce! chyba to wygra hahaha :D
    ale fajnie, że będziesz miał nowego bloga, strasznie się cieszę :) będzie jeszcze więcej do czytania ^^
    Wypoczywaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra, już dotarło. Teraz nie chce mi się wylogowywać i zalogować na drugi profil, ale to wciąż ja. Zapewniam. Dopiero po skomentowaniu notki u Marli zdałam sobie z tego sprawę.
    Bunny: Spodziewałam się, że zagłosujesz na Zuzę. A chociaż ja mam dwa profile, to nie zagłosuję dwa razy, bo to nie jest fair.

    OdpowiedzUsuń